BTA misija ir vertybės

BTA misija ir vertybės

Mūsų misija ir prioritetas – užtikrinti finansinį stabilumą ir saugumą kiekvienam mūsų klientui.

Pagrindinė mūsų vertybė – BTA darbuotojai, kurie yra kompetetingi, lojalūs, motyvuoti bei pozityviai mąstantys.

Esame draudimo bendrovė, turinti didelę draudimo veiklos patirtį Lietuvos ir užsienio rinkose.

Mūsų klientai yra patenkinti teikiamų paslaugų kokybe, o bendrovės akcininkai – savo investicijų grąža. 

BTA kokybės politika grindžiama šiomis vertybėmis:

  • Artumas ir prieinamumas: mes darome viską, kad kiekvienas klientas mus pasiektų jam patogiausiu būdu - tiek klientų aptarnavimo centruose visoje Lietuvoje, tiek naudodamasis naujausiomis technologijomis.
  • Pažangumas: esame optimizavę įmonės valdymo sistemą pagal pažangiausius tarptautinius standartus. Nuolatos tobuliname savo pasiūlymus, naudodamiesi modernių technologijų galimybėmis ir sekdami pasaulines raidos tendencijas.
  • Individualus požiūris į kiekvieną klientą: BTA darbuotojai ieško kiekvienam klientui labiausiai tinkančio sprendimo. Siekiant užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimo kokybę, įmonėje įdiegti aukšti, kiekvieną darbuotoją įpareigojantys standartai.
  • Patikimumas ir dėmesingumas: siekiame būti paslaugūs, patikimi ir dėmesingi savo klientams, darbuotojams bei visuomenei. Mes gilinamės į kiekvieno kliento poreikius ir siekiame juos tenkinti, atsižvelgdami į galiojančias teisės bei moralės normas.