Klientų aptarnavimo centro vadovas (-ė) Kaune

Klientų aptarnavimo centro vadovas (-ė) Kaune



Tau bus paprasta, jei:

  • Esi lyderis ir turi patirties, kaip vadovauti ir motyvuoti komandą;
  • Turi klientų aptarnavimo patirties ir išmanai, kaip vykdyti sėkmingus pardavimus;
  • Esi pozityvus (-i) ir žinai, kaip operatyviai spręsti konfliktines situacijas;
  • Sugebi organizuoti darbą komandoje ir būti komandos dalimi.

Tau bus įdomu, jei nori:

  • Užtikrinti kokybišką padalinio veiklą ir plėtrą;
  • Skatinti aktyvų ir kokybišką BTA draudimo produktų pardavimą;
  • Užtikrinti padaliniui nustatytų pardavimo planų ir kitų iškeltų tikslų vykdymą;
  • Vadovauti, motyvuoti ir ugdyti komandą, planuoti ir paskirstyti užduotis, nustatyti tikslus ir užtikrinti jų įgyvendinimą;
  • Tinkamai pristatyti BTA ir pasirūpinti aukščiausia klientų aptarnavimo kokybe.
     

Darbo laikas

Darbo vieta

Darbo užmokestis

Papildomos
naudos

Darbo dienomis
08:00 – 17:00

Pramonės pr. 23,
Kaunas

1000 - 1500 Eur
neatskaičius mokesčių.
Papildomi priedai ir
premijos už rezultatus

Daugiau informacijos

 


Pateikti duomenis

Autorizacijos testas: