Skambučių centro vadovas (-ė)

Skambučių centro vadovas (-ė)

Orientuotas į rezultatą Kompetentingas Komunikabilus Atsakingas
Esate lyderis, priimate iššūkius ir žinote, kaip siekti užsibrėžtų tikslų.
Turite vadovavimo patirties, mokate analizuoti ir planuoti remiantis prognozėmis.
Turite gerus kelių kalbų bendravimo įgūdžius, mokate ugdyti ir motyvuoti komandą.
Gebate prisiimti atsakomybę už komandos rezultatus ir garantuoti keliamų tikslų įvykdymą.

 



Jums šis darbas tinka, jei jūs norite:

  • Vesti didelę pardavimų, žalų registravimo/administravimo ir klientų aptarnavimo komandą į priekį;
  • Užtikrinti, kad BTA klientai būtų aptarnauti kokybiškai ir operatyviai telefonu, el. paštu, kitais nuotolinio ryšio kanalais;
  • Nuolat stebėti ir tobulinti pardavimo telefonu bei žalų registravimo/administravimo procesus.
  • Inicijuoti, vystyti naujus projektus Skambučių centre užtikrinant atskirų komandos narių profesinį augimą;
  • Prižiūrėti informacinių sistemų Skambučių centre sklandų veikimą ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų vykdymą;

 

 
Darbo laikas  
Darbo diena 8:00 – 17:00  

Autorizacijos testas: