BTA ir draudimo naujienos

BTA Baltijos šalyse pakeitė prekės ženklą

2017.05.30

Draudimo bendrovė „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje keičia vizualinį identitetą – logotipą bei bendrovės vertybių komunikaciją. Naujasis BTA  įvaizdis reiškia, kad paprasta būti atsakingam, jei šalia yra svarbiausių gyvenimo tikslų padedantis siekti partneris.

 

Naujojo logotipo stilistika atspindi vidines bendrovės vertybes – prieinamumą, žmogiškumą ir patikimumą. Kartu joje išlaikytas BTA charakteringas patikimumas ir stabilumas – tai pabrėžia didžiausia bendrovės akcininkė „Vienna Insurance Group AG“.

 

BTA valdybos pirmininkas Janis Lucaus teigia, kad kartu su vizualiniais pokyčiais BTA toliau plės bendrovės ir jos teikiamų paslaugų prieinamumą, kuris yra viena svarbiausių sėkmingos veiklos priežasčių.

 

„Draudimas yra ne tik finansų verslas. Tai santykių verslas, būnant kartu su klientais bei partneriais ir džiaugsmingomis akimirkomis, ir ištikus nelaimei. Mūsų, kaip draudiko pareiga, yra paskatinti ir suteikti saugumo jausmą, kad klientai jaustų pasitikėjimą savimi ir savo veikla, todėl aš ir visa mūsų komanda pabrėžiame: paprasta būti atsakingam, jei šalia yra partneris, kuriuo gali pasikliauti“.

 

J. Lucaus pabrėžia, kad naujas prekės ženklas neturės įtakos galiojantiems susitarimams ir kitiems įsipareigojimams, pavadinimas, rekvizitai ir akcininkų struktūra liks nepasikeitusi.

 

Draudimo bendrovė „BTA Baltic Insurance Company“ yra viena didžiausių Baltijos šalyse, ji teikia platų ne gyvybės draudimo paslaugų spektrą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Didžiausia BTA akcininkė yra „Vienna Insurance Group AG“, turinti 190 metų patirtį draudimo sektoriuje. „Vienna Insurance Group AG“ grupei priklauso 50 draudimo įmonių 25-iose šalyse, jose dirba 24 tūkst. žmonių. „Vienna Insurance Group AG“ yra draudimo lyderė Europoje, turinti „Standard & Poor’s“ reitingą A+ (stable outlook), jos akcijos kotiruojamos Vienos ir Prahos vertybinių popierių biržose.