Pasiūlymai ir pretenzijos

Pasiūlymai ir pretenzijos

Pasiūlymai

BTA stengiasi pagerinti klientų aptarnavimo kokybę ir savo siūlomas paslaugas. Jūsų nuomonė padeda mums  tobulėti , todėl būsime Jums dėkingi už Jūsų atvirumą. Jeigu norite pateikti mums savo pasiūlymus dėl mūsų paslaugų pagerinimo, siūlome pasinaudoti žemiau pateikta forma.

 

Pretenzijos

Jei atsirado mūsų bendradarbiavimui trukdančių nesutarimų, arba norėtumėte pareikšti BTA pretenziją, susijusią su mūsų suteiktomis draudimo paslaugomis, galite tai padaryti žemiau nurodytais būdais:

  • užpildykite žemiau esančią formą 
  • atsiųskite informaciją elektroniniu paštu bta@bta.lt
  • atsiųskite laišką adresu: Viršuliškių skg. 34, LT-05132 Vilnius, Lietuva
  • pateikite pretenziją raštu bet kurioje BTA atstovybėje

Mes peržiūrėsime Jūsų pretenziją ir pateiksime atsakymą 15 darbo dienų bėgyje. Jei atsakymui pateikti prireiks ilgesnio termino, mes informuosime Jus apie atsakymo terminą, tačiau jis neviršys 35 darbo dienų.

Susipažinti su BTA skundų nagrinėjimo tvarka galima čia.


Informavimas apie pažeidimą
Jei Tau žinoma informacija apie mūsų pažeidimus, kurie kelia grėsmę visuomenės interesams, kviečiame pranešti apie tai el. paštu whistleblowing@bta.lv

Autorizacijos testas: