Antra gydytojo nuomonė be eilių: BTA draudimo paslauga „eMed Diagnose“
Išgirdus sudėtingą medicininę diagnozę, dažnai iškyla daugiau klausimų nei atsakymų. Ar nustatyta diagnozė yra tiksli? Ar siūlomas gydymas yra tinkamiausias? Ar egzistuoja alternatyvos? Tokiose situacijose itin svarbi tampa galimybė gauti antrą nepriklausomą gydytojo nuomonę. Draudimo bendrovė BTA savo klientams siūlo rinkoje analogų neturinčią nemokamą paslaugą „eMed Diagnose“, kuri leidžia be eilių ir papildomo streso kreiptis į pasaulinio lygio medicinos ekspertus.
Ką suteikia „eMed Diagnose“?
„eMed Diagnose“ yra tarptautinė platforma, jungianti įvairių sričių gydytojus iš viso pasaulio. Ji suteikia galimybę BTA Asmens draudimu apsidraudusiems klientams pasikonsultuoti su pasirinktu specialistu dėl savo diagnozės ar gydymo plano. „Visa informacija yra išverčiama į kliento pageidaujamą kalbą, todėl nelieka jokių barjerų bendraujant su užsienio specialistais“, – pabrėžia Gediminas Bulenokas, BTA Asmens draudimo produkto vadovas.
Klientai gali pasirinkti jiems tinkamiausią specialistą iš daugiau nei 100 ekspertų visame pasaulyje. Pavyzdžiui, paslauga pasinaudojusią BTA Mažeikių skyriaus vadovę Loretą Petrikienę konsultavo specialistė iš Australijos. „Mano mama sirgo reumatine liga. Kadangi man virš 40 metų, norėjau sužinoti, ar yra galimybė anksčiau nustatyti, ar genetiškai turiu polinkį į tokią ligą. Turėjau kraujo tyrimų protokolą ir norėjau jį nusiųsti specialistui konsultacijai”, – pasakoja L. Petrikienė.
Greita ir suprantama pagalba
Vienas iš didžiausių „eMed Diagnose“ privalumų – greitis. „Gydytojo paruošta išsami ataskaita klientui yra pateikiama lietuvių kalba per septynias dienas, o dar 14 dienų klientas gali pateikti papildomus klausimus dėl gauto atsakymo“ , – pažymi G. Bulenokas. Tai reiškia, kad antros nuomonės nereikia laukti mėnesiais ar stovėti ilgose eilėse. Konsultacija prieinama nuotoliniu būdu, todėl net ir sudėtingiausiais atvejais galima greitai sulaukti pasaulinio lygio specialisto pagalbos.
Pasak L. Petrikienės, paslauga buvo ne tik greita – specialistės atsakymą ji gavo per keturias dienas – bet ir naudinga. „Buvo paaiškinta, kokius tolimesnius tyrimus turiu atlikti, į kokius kitus specialistus, kurie taip pat gali ankstyvoje stadijoje pamatyti simptomus, turiu kreiptis. Taip pat nuramino, kad mano turėtas tyrimas ligos nerodė, – pasakoja paslauga pasinaudojusi moteris. – Visada ne tik verta, bet ir būtina turėti ne vieno gydytojo nuomonę. Tada susidarai vaizdą, ką pačiam reikia daryti toliau.“
L. Petrikienė taip pat pažymi paslaugos patogumą – „eMed“ internetinėje svetainėje visa informacija pateikiama lietuvių kalba. „Atsakymą taip pat gavau lietuvių kalba, tad nereikėjo ieškoti, kas išvers, o ypač specifinius, su medicina susijusius terminus. Prieš konsultaciją reikėjo užpildyti klausimyną ir net galėjau papildomai užduoti du klausimus. Tai labai nudžiugino, nes mums, žmonėms, labai svarbu ir malonu sužinoti daugiau apie savo asmenines problemas”, – sako ji.
Kada verta kreiptis?
„eMed Diagnose“ ypač praverčia tuomet, kai kyla abejonių dėl gydymo plano ar ligos eigos. „Antra gydytojo konsultacija gali būti naudinga, kai norima sužinoti apie galimus alternatyvius gydymo būdus, geriau suprasti ligos eigą ir prognozę bei planuojant, kokia priežiūra ir reabilitacija gali būti reikalinga po gydymo ar chirurginės intervencijos. Tai taip pat padeda geriau suprasti, kiek laiko gali trukti gydymo procesas, todėl žmonės gali geriau pasiruošti ir planuoti tolimesnį gyvenimą “, – sako BTA draudimo atstovas G. Bulenokas.
„eMed Diagnose“ paslauga taikoma 27 ligoms iš Kritinių ligų sąrašo. Tarp jų – onkologinės, širdies ir kraujagyslių, neurologinės, autoimuninės bei retos genetinės ligos. Paslauga taip pat aktuali sergant lėtinėmis ligomis ar planuojant sudėtingas chirurgines intervencijas. Paslauga taikoma apsidraudus BTA Asmens draudimu ir pasirinkus Kritinių ligų riziką.
Daugiau apie BTA „eMed Diagnose“ paslaugą čia.